Plánování směn v Chytré organizaci vyhoví nárokům nejnáročnějšího personalisty nebo vedoucí.
Okamžité přepočítávání zbývajícího fondu hodin, dovolené, nebo naplněnosti směn předčí každou excelovskou tabulku.
Napojený systém na docházkovou čtečku zaznamenává příchody a odchody zaměstnanců s přesností na sekundy. Výkazy práce exportujete do účetního systému a tím se vyhnete ručnímu přepisování údajů.
Docházku jsme rozšířili o moduly pro elektronické schvalování dovolenek, přesčasů, náhradního volna dalších vyjímek. Plánujte směny a evidujte docházku efektivně.
Kombinované docházkové zařízení je vhodné pro evidenci příchodů a odchodů zaměstnanců. Evidence probíhá pomocí čipu, čipové karty nebo otisku prstu. Do čtečky lze uložit až deset otisků prstů k profilu každého zaměstnance. Díky kvalitnímu senzoru dokáže čtečka přečíst až druhou vrstvu otisků, tato vlastnost je důležitá u personálu, který přetěžuje pokožku dlaní a otisky nejsou kvalitní.
CENA OTISKU: 0,- Kč bez DPH
RFID přívěsek: 50,- Kč bez DPH
ČTEČKA DO PRONÁJMU:
ČTEČKA K ODKUPU:
Jednorázová platba 29.000,- Kč bez DPH
DOPORUČUJEME PŘEČÍST INFORMACE O BIOMETRICKÝCH ČTECÍCH ZAŘÍZENÍCH S OHLEDEM NA GDPR:
Co nevidět Vás budeme kontaktovat.