Naše řešení
čárka

Software pro vedení zaměstnanců, klientů, docházky, stravy, skladů a dalších agend Vaší organizace

Schovali jsme celou škálu drobných softwarových řešení do jednoho systému a posunuli jsme uživatelské možnosti za doposud známé meze. Věříme, že náš inovativní přístup je předzvěst moderního fungování sociálních organizací. Budujte rychlejší procesy, jednodušší řešení a efektivnější řízení s Chytrou organizací.

Víme, že práce v sociálních službách není jednoduchá a zaslouží si porozumění a úctu. Snažíme se proto vytvářet řešení, které je uživatelsky jednoduché a celkově pohodlné pro používání.

Chytrá organizace představuje spojení 9 částí do 1 systému. V rámci jednoho systému můžete dostat Klientskou část pro vedení sociální a zdravotní dokumentace klientů, Zaměstnaneckou část společně s Organizační částí pro správu Vaší organizace, část Směny a docházka pro jednoduché zaznamenávání pracovní doby zaměstnanců, Sklady a zásoby a Stravovací část. Dále si můžete do systému přidat Datové schránky pro bezpečné ukládání datových zpráv, automaticky získáte Manažerskou část pro přehledné statistiky a rádi Vám také v rámci jednoho systému vytvoříme nové Webové stránky Vaší organizace, které odpovídají požadavkům Ministerstva vnitra a normy WCAG 2.1. Záleží jen na Vás, které části budete využívat. Vytvořte si tak svůj vlastní systém. Vyberte si jednotlivá řešení, které zajistí celkové fungování Vaší organizace. Cenu Vám nastavíme jen za Vámi vybrané části. Spočítejte si cenu již nyní na odkazu níže:

Spočítejte si svou cenu

Zaujalo vás naše řešení? Pak nás neváhejte kontaktovat!